Darrere de STOP Accidentes hi ha un equip humà compromès amb les víctimes de la violència viària i amb la construcció d’una mobilitat més segura i responsable. Som un grup de professionals, voluntaris i col·laboradors que treballem amb vocació de servei, sensibilitat i rigor.
El nostre equip està format per persones amb perfils diversos ( jurídic, psicològic, etc.) que comparteixen un mateix objectiu: acompanyar les víctimes i les seves famílies, defensar els seus drets i contribuir activament a la prevenció dels sinistres de trànsit.
Treballem des de l’escolta, el suport i la proximitat, oferint orientació i recursos a les persones afectades i impulsant iniciatives de sensibilització social i educació viària. Creiem fermament que la transformació cap a una mobilitat segura és una responsabilitat col·lectiva.
Cada membre de l’equip aporta experiència, coneixement i compromís per fer possible la nostra missió: donar veu a les víctimes i avançar cap a una societat sense víctimes a les carreteres.
Junts, continuem treballant perquè cap víctima se senti sola.
A continuació us presentem l’equip que forma part de la Delegació de Catalunya:
Lilo Villasante – Delegat de Catalunya

L’Ilidio, conegut per tothom com a Lilo, és una persona profundament compromesa amb l’associació i amb les víctimes de la violència viària. Coneix de prop el que significa aquesta realitat, ja que l’ha viscut en primera persona. Des de la seva experiència i sensibilitat, ofereix suport, escolta i orientació a totes les persones que necessiten ajuda.
Sempre estarà a la vostra disposició per oferir-vos l’atenció i l’acompanyament que necessiteu.
Marilina Ferrer – Directora i psicòloga

Marilina és una de les figures clau de la delegació. Coordina i supervisa els projectes de l’entitat, gestiona subvencions i organitza el treball dels professionals i del voluntariat.
Forma part de diverses comissions de treball amb administracions públiques i participa activament en iniciatives de sensibilització i prevenció de la violència viària.
Com a psicòloga especialitzada en atenció a víctimes i en processos de dol, ofereix suport i acompanyament a les persones afectades. També coordina l’àrea de psicologia a nivell estatal i els grups d’ajuda per a víctimes.
Laura Duro – Psicòloga

Laura atén les consultes i demandes que arriben a l’entitat, tant de víctimes d’accidents de trànsit com de mitjans de comunicació o entitats interessades a col·laborar amb STOP Accidentes.
També desenvolupa projectes de prevenció adreçats a centres educatius. Especialitzada en intervenció psicosocial, participa en els grups d’ajuda a víctimes i gestiona iniciatives com “Permís per punts” i “Riure, una nova forma de viure”.
Estarà encantada d’atendre qualsevol consulta o necessitat que pugueu tenir.
Sara Antón – Psicòloga

Sara aporta idees innovadores a l’entitat i coordina projectes educatius i de sensibilització, com les exposicions itinerants i els tallers de mobilitat en centres educatius. També impulsa el projecte “La mobilitat és cosa de tots”, que promou la convivència i la sensibilització entre infants i persones grans en l’àmbit de la mobilitat segura.
Participa activament en les diverses activitats de l’associació i està sempre disponible per donar suport a les persones que ho necessitin.
Carlos Amoretti – Col·laborador

Carlos col·labora en la gestió de diversos projectes de l’entitat.
Persona inquieta i creativa, aporta idees innovadores per al desenvolupament d’activitats i per a la captació de recursos que permetin continuar impulsant la tasca de STOP Accidentes.
Ana Maria Campo – Fundadora i presidenta honorífica

Ana Maria Campo va fundar STOP Accidentes l’any 2000 després de la mort del seu fill Jordi, l’any 1998, atropellat al centre de Barcelona mentre anava en bicicleta per un conductor que va donar positiu en el control d’alcoholèmia. A partir d’aquell moment, va iniciar una lluita incansable per millorar la seguretat viària i avançar cap a l’objectiu de zero víctimes a les carreteres.
Ana Maria Campo va morir el 24 de març de 2025 a Barcelona. El seu llegat, compromís i exemple continuen molt presents en la tasca de l’entitat.
Manel Roig – Assessor

Manel aporta a l’entitat la seva experiència acumulada durant els anys en què va exercir com a tresorer a nivell estatal, membre de la Junta Directiva i delegat de Catalunya.
Actualment continua col·laborant com a assessor, posant el seu coneixement al servei de l’associació.
Alan Dicks – Assessor

Després de molts anys com a delegat de Catalunya, Alan continua vinculat a l’associació com a assessor. Durant la seva etapa al capdavant de la delegació va impulsar diversos projectes que encara avui continuen actius.
La seva experiència i coneixement de l’entitat són un gran valor per al desenvolupament de noves iniciatives.
Podeu consultar l’equip complet a la nostra web nacional de STOP Accidentes.