[:CA]Divendres vam participar en les jornades de seguretat de l’empresa Boehringer–ingelheim a Sant Cugat.
Vam parlar sobre les conseqüències dels accidents de trànsit, a partir de la realitat de les seves víctimes. Amb els colpidors testimonis de Marilina Ferrer i Jordi Porta.
Vam rebre molt bones impressions de tots els treballadors i vam sortir molt satisfets de complir amb la tasca d’ajudar a salvar vides.



[:es]Viernes participamos en las jornadas de seguridad de la empresa Boehringer-Ingelheim en Sant Cugat.
Hablamos sobre las consecuencias de los accidentes de tráfico, a partir de la realidad de sus víctimas. Con los impresionantes testimonios de Marilina Ferrer y Jordi Porta.
Recibimos muy buenas impresiones de todos los trabajadores y salimos muy satisfechos de cumplir con la tarea de ayudar a salvar vidas.