STOP Accidents i Fundació MAPFRE, convoquen a nivell nacional la III edició de el Concurs de Cartes i/o Dibuixos “Ara anem caminant a l’escola” amb l’objectiu d’aconseguir comportaments segurs en el camí escolar.
Volem promoure els valors vials d’una mobilitat sostenible, segura i saludable en els desplaçaments diaris de la comunitat escolar que impulsi un model de convivència dins l’espai de mobilitat compartida.
El Concurs es dirigeix als escolars de 3r a 6è primària que hauran d’escriure una carta o fer un dibuix, adreçat als seus pares, mares, a alguna institució, als seus companys/es o bé a qui ells vulguin, permetent multiplicar el missatge de la seguretat viària i oferir consells tant en el seu entorn familiar, en el seu municipi i a la població en general.
Fundació MAPFRE i STOP Accidents lliuraran els següents premis als 12 Guanyadors autonòmics:
- 1ª categoria (alumnes de 3r i 4t de Primària): una bicicleta i un casc
- 2ª categoria (alumnes de 5è i 6è curs de Primària): una bicicleta i un casc
Valorats en uns 200 € el conjunt de bicicleta i casc (dos-cents euros el conjunt de bicicleta i casc); els premis seran lliurats als alumnes autors dels treballs guardonats.
A més, aquests alumnes guanyadors / es i els seus centres escolars optessin a guanyar els següents premis:
1a categoria (alumnes de 3r i 4t de Primària):
- Lliurament al centre escolar al què pertanyi l’alumne guanyador d’un import de 1.000 € (mil euros), retenció sense deduir, perquè la classe d’aquest alumne realitzi un viatge o excursió on el centre escolar triï.
- Entrega de material esportiu/educatiu per valor de 500 € (cinc-cents euros), retenció sense deduir, pel centre educatiu al què pertanyi l’alumne guanyador.
2ª categoria (alumnes de 5è i 6è curs de Primària):
- Lliurament a el centre escolar a què pertanyi l’alumne guanyador d’un import de 1.500 € (mil cinc-cents euros, retenció sense deduir, perquè la classe d’aquest alumne realitzi un viatge o excursió on el centre escolar triï.
- Lliurament de material esportiu / educatiu per valor de 500 € (cinc-cents euros), retenció sense deduir, per al centre educatiu a què pertanyi l’alumne guanyador
Per participar cal que el centre escolar s’inscrigui abans de l’1 de novembre de 2020, enviant un correu electrònic: pr*******@************es.cat
L’alumnat prèviament haurà de realitzar el taller educatiu en què es impulsessin valors de convivència en la mobilitat i les conductes viaries segures.
Es durà a terme en sis comunitats autònomes: Andalusia, Aragó, Catalunya, Galícia, Madrid i València.
El termini límit per fer arribar els treballs seleccionats pels centres serà el 30 de novembre de 2020.
INSCRIU-TE I PARTICIPA! DESCARREGA LES BASES 0. RESUM BASES COM PARTICIPAR EN EL CONCURS DE CARTAS I DIBUIXOS 2020[:es]
STOP Accidentes y Fundación MAPFRE , convocan a nivel nacional la III edición del Concurso de Cartas y/o Dibujos “Ahora vamos andando al cole” con el objetivo de conseguir comportamientos seguros en el camino escolar.
Queremos promover los valores viales de una movilidad sostenible, segura y saludable en los desplazamientos diarios de la comunidad escolar que impulse un modelo de convivencia dentro del espacio de movilidad compartida.
El Concurso se dirige a los escolares de 3º a 6º primaria que deberán escribir una carta o hacer un dibujo, dirigido a sus padres, a alguna institución, a sus compañeros o a quien ellos quieran, permitiendo multiplicar el mensaje de la seguridad vial y brindar consejos tanto en su entorno familiar, en su municipio y a la población en general.
Fundación MAPFRE y STOP Accidentes entregarán los siguientes premios a los 12 Ganadores autonómicos:
- 1ª categoría (alumnos de 3º y 4º de Primaria): una bicicleta y un casco
- 2ª categoría (alumnos de 5º y 6º curso de Primaria): una bicicleta y un casco
Valorados en unos 200€ el conjunto de bicicleta y casco (doscientos euros el conjunto de bicicleta y casco); los premios serán entregados a los alumnos autores de los trabajos galardonados.
Además, estos alumn@s ganadores/as y sus centros escolares optaran a ganar los siguientes premios:
1ª categoría (alumnos de 3º y 4º de Primaria):
- Entrega al centro escolar al que pertenezca el alumno ganador de un importe de 1.000€ (mil euros), retención sin deducir, para que la clase de dicho alumno realice un viaje o excursión donde el centro escolar elija.
- Entrega de material deportivo/educativo por valor de 500€ (quinientos euros), retención sin deducir, para el centro educativo al que pertenezca el alumno ganador.
2ª categoría (alumnos de 5º y 6º curso de Primaria):
- Entrega al centro escolar al que pertenezca el alumno ganador de un importe de 1.500€ (mil quinientos euros, retención sin deducir, para que la clase de dicho alumno realice un viaje o excursión donde el centro escolar elija.
- Entrega de material deportivo/educativo por valor de 500€ (quinientos euros), retención sin deducir, para el centro educativo al que pertenezca el alumno ganador
Para participar es necesario que el centro escolar se inscriba antes del 1 de noviembre de 2020, enviando un correo electrónico pr*******@************es.cat
El alumnado previamente debe realizar el taller educativo en el que se impulsaran valores de convivencia en la movilidad y las conductas viales seguras.
Se llevará a cabo en seis comunidades autónomas: Andalucía, Aragón, Cataluña, Galicia, Madrid y Valencia.
El plazo límite para hacer llegar los trabajos seleccionados por los centros será el 30 de noviembre de 2020.
INSCRÍBETE Y PARTICIPA! DESCARGA LAS BASES 0. RESUMEN BASES CÓMO PARTICIPAR EN EL CONCURSO DE CARTAS Y DIBUJOS
[:]
