[:CA]

El 17 d’octubre, com a dia clau de la XIV Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, se celebrarà el Dia de la Bici. Una jornada on tota la comunitat universitària podrà participar activament en les activitats que tindran lloc a la plaça Cívica entre les 10 i les 14 h.
Sota el lema “Emergència Climàtica: La UAB actua!”, del 14 al 18 d’octubre, la UAB celebra la seva XIV Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, en el marc del Campus SIS, amb l’objectiu de sensibilitzar a la comunitat campus dels avantatges econòmics, ambientals i socials de l’ús dels mitjans actius (a peu i en bici), del transport públic col·lectiu i la racionalització del vehicle privat de combustió fòssil, en tots els nostres desplaçaments quotidians.
Desde Stop Accidents, participarem oferint diverses activitats relacionades amb la mobilitat sostenible i segura. Entre ellas, impartirem el Curs Acció, risc i prevenció d’accidents de trànsit.
Us convidem a veure més informació a la pàgina web de la UAB:
- https://www.uab.cat/web/setmana-mobilitat/curs-accio-risc-i-prevencio-d-accidents-de-transit-1345798226201.html
- https://www.uab.cat/web/sala-de-premsa/detall-de-noticia/la-uab-celebra-la-xiv-setmana-de-la-mobilitat-sostenible-i-segura-1345667174054.html?noticiaid=1345798070527
Agraïm tota la difusió possible d’aquest esdeveniment. Entre tots podem assolir una Mobilitat Sostenible i Segura per Evitar més accidents
[:es]

El 17 de octubre, como día clave de la XIV Semana de la Movilidad Sostenible y Segura, se celebrará el Día de la Bici. Una jornada donde toda la comunidad universitaria podrá participar activamente en las actividades que tendrán lugar en la plaza Cívica entre las 10 y las 14 h.
Bajo el lema “Emergencia Climática: La UAB actúa!”, Del 14 al 18 de octubre, la UAB celebra su XIV Semana de la Movilidad Sostenible y Segura, en el marco del Campus SIS, con el objetivo de sensibilizar a la comunidad campus de las ventajas económicas, ambientales y sociales del uso de los medios activos (a pie y en bici), del transporte público colectivo y la racionalización del vehículo privado de combustión fósil, en todos nuestros desplazamientos cotidianos.
Desde Stop Accidentes, participaremos ofreciendo diversas actividades relacionadas con la movilidad sostenible y segura. Entre ellas, impartiremos el Curso Acción, riesgo y prevención de accidentes de tráfico.
Os invitamos a ver más información en la página web de la UAB:
- https://www.uab.cat/web/setmana-mobilitat/curs-accio-risc-i-prevencio-d-accidents-de-transit-1345798226201.html
- https://www.uab.cat/web/sala-de-premsa/detall-de-noticia/la-uab-celebra-la-xiv-setmana-de-la-mobilitat-sostenible-i-segura-1345667174054. html? noticiaid = 1345798070527
Agradecemos toda la difusión posible de este evento. Entre todos podemos lograr una Movilidad Sostenible y Segura para Evitar más accidentes.
[:]